.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منطقه آزاد گيلان را تبديل به بهشت ايران مي‌كند

زين العابدين قرباني ديروز در جمع اعضاي هيئت مديره منطقه آزاد انزلي و مسئولان با ذكر حديثي از امام علي(ع) افزود: علي(ع) در نامه خود به مالك اشتر 4 وظيفه را براي مديريت جامعه بيان فرمود كه يكي از آنها آباد كردن مناطق و استانها است.
وي گيلان را استان مستعد از نظر كشاورزي، فرهنگي و گردشگري معرفي كرد و اظهار داشت: اميدواريم اين استعدادها با وحدت كلمه‌اي كه در استان وجود دارد توسط دولتمردان به فعليت درآيد.
قرباني خاطرنشان كرد: وقتي گيلان را در مقايسه با ساير استان‌هايي كه دچار تحول شدند مي‌بينم احساس شرمندگي مي‌كنم كه آيا استان گيلان تهي از استعداد است و يا اينكه مسئولان و مديران نسبت به آن توجه، ابتكار و خلاقيت ندارند.
نماينده ولي فقيه در گيلان وجود منطقه آزاد را يكي از راه‌هاي توسعه استان دانست و تصريح كرد: كساني كه وارد اين منطقه مي‌شوند با ديدن مردم فرهيخته، آب و هواي مناسب و زمين مستعد، آن را همانند بهشت ياد مي‌كنند.
قرباني در پايان گفت: منطقه آزاد يكي از راه‌ها و فرصت بسيار مناسبي است كه مي‌تواند بهشت مناطق آزاد شود و همين كه گيلان را بهشت ايران كند.

استاندار گيلان گفت: بايد به گونه‌اي عمل كرد كه منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي به عنوان مهمترين پايگاه صادرات محصولات كشاورزي و صنعتي استان مطرح شود.

به گزارش ايرنا، "روح‌الله قهرماني" روز يكشنبه در آيين آغاز عمليات اجرايي طرح‌هاي عمراني منطقه آزاد انزلي گفت: زيرساختهاي تجاري و صنعتي مورد نياز بايد به گونه‌اي در اين منطقه فراهم شود كه صاحبان اين بخش‌ها با خيال آسوده به سرمايه‌گذاري در اين منطقه اقدام كنند.

وي افزود: منطقه آزاد انزلي از ظرفيت‌ها و جاذبه‌هايي برخوردار است كه شايد در هيچ يك از پنج منطقه آزاد ديگر كشور وجود نداشته باشد.

وي تصريح كرد: فضاي سبز دل‌انگيز، بندر، اسكله و فرودگاه و بسياري مواهب ديگر از جمله مزيتهايي منطقه آزاد انزلي است كه آن را در مقايسه با ديگر مناطق برتر كرده است.

وي متذكر شد:هرگونه كوتاهي در مسير پيشرفت منطقه آزادانزلي كه در شرايط كنوني بسياري از زيرساختهاي مورد نياز در آن فراهم است، تنها مي‌تواند ناشي از عدم مديريت بخش‌ها و ارگانهاي اجرايي مرتبط باشد.

استاندار گيلان خاطرنشان كرد: منطقه آزاد انزلي از چنان ظرفيت بالايي برخوردار است كه به آساني مي‌تواند اين استان را در مدت زماني كوتاه متحول كند.

وي تاكيد كرد: ما نبايد به وضع موجود در مسير پيشرفت قانع باشيم بلكه بايد به عنوان خادمان مردم تلاش بيشتري در جهت توسعه جامعه داشته باشيم.

منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي با وسعت سه هزارو ‪ ۲۰۰‬هكتاري شامل سه محدوده تجاري گلشن، شهرك صنعتي و محدوده بندري است.

در زمان حاضر بيش از يكصد واحد فعال توليدي، تجاري و صنعتي با بيش از سه هزار نيروي كار در اين منطقه مشغول به فعاليت هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.